About me

My photo
BLOG SAYA GANAS , IF TAK SUKA BOLE TEKAN (x) THANX FOR VIEW ,

menyusahkan lagii

woahahaha today my daddy dah janji nk bawak aku pergi JPN kat putra , huh actualy dia dh janji nk pergi hari khamis hari tu lagi but ade mslh skit , errr oke , tadi aku memang tido mati laa jugak weh , sedoppp je , then mama aku kjutkan sruh gy siap2 , cos ayah aku dh tngu aku , huh mngacau je nk tdo , siap2 pnye siap , my dady tak ade kat rumah , dia ade hal kjup , aku tngu lebih kurang 1 jam setengah weh , abis perfume aku , hahaha then gerak laa , bole pulak sesat kat putrajaya tu , sumpah kelakar , ahah lebih kurang 4 5 kali gak laa pusing tempat yang sama , bapak aku syok je pusing , memang elok laa , hp kt telinga , haha hilang fokus dia , last2 aku bsing laa , ape susah guna GPS laa kan , hahah seee seee idea aku jugak , dah la ayah aku kta tak ingt jalan nk gy JPN , memang syok la kan , hahah nsib baik GPS ade , senang laa skit , then smpai2 org tu kata tutup cos ade weding and esok hari pekerja , wtf ! aku tgk kat website kata bukak , memang bengang laa , balek2 tgk dia memang tutup pon , haih lmbt upted rasenye ni , kahakahakahkah bole lak kan , huh then singah kat karnival seni ape jadah tah , ayah aku nk cari baju batik , so teman la dia weh , then mata aku ni nmpk lak rantai laa , cincin laa , so ape agy , aku POW la ayah aku , dia kta plih je so aku plih laa , aku amik rantai *huruf Z* tauu ,then dengan tempat gntung kat hp tu , haha cute je meh , hahah , haaaa last2 gy makan , terjumpa lak budak cute(IZA) , aku makan pkul 12.30 weh ,dengan tak breakfast , time tu stat laa sakit prut , smpai nk termuntah aku kat situ , ahhaha , btw aku just nk ckp , memang MENYUSAHKAN AKU WEHHHHHHHHHHHH !

*wekkk :P*

No comments:

Post a Comment