About me

My photo
BLOG SAYA GANAS , IF TAK SUKA BOLE TEKAN (x) THANX FOR VIEW ,

dia dah pergi (:

hmm u know whatt , sedih weh , arghh , dia pergi sebab baik , aku kena la terima right ? lagi pon baik untuk diaa , oh ok hanii , cool ! huh bangun2 terus mandi and siap2 , then kol my hubby , first dengar suara dia , errr __' no komen , haa , cakap2 then aku kena gerak dah takot bas tingal , macam2 aku pesan kat dia , and just hope dia ingt la pesan aku tuu , and then kat sekolah tadi aku nampak dia , but aku x espect tu dia ok , buat x tahu jela , then naik kelas budak2 cakap zairul datang tdi , huh aku buat elek jee cos aku ingt diorg tipu , but ape diorg cakap tu btull , huhh terlepas laa nk jmpa , it ok lepas ni bole jumpa lagii , tak kemana right ? jauh2 jugak but we all still dekat , i will miss you B , i doakan you kat sane belajar rajin2 , ilmu tu diberkati and tak de bnde yang buruk berlaku , amin :)

2 comments:

  1. tulisan gelap.. agak susah nak bace.. tapi blog awak cntik.. follow suda.. hit me back.. :)

    ReplyDelete