About me

My photo
BLOG SAYA GANAS , IF TAK SUKA BOLE TEKAN (x) THANX FOR VIEW ,

hdvbfvywefgvwhjcfwsvhrfwyfvwyhvf



oh yea , apa masalah title aku tu ? huh mencanak je kan , oh great , semenjak2 ni kan , cuaca kat MALAYSIA ni kan kan , panas doe atau aku ni yang banyak ** ??? no komen , haha , disebabkn cuaca ni la aku sakit tekak , bil elektrik nnti mesti naik melambung tngi , asyek aircond memanjang jee , sebab tu aku asyek terperap dalam bilik je cos de aircond , kalo dok kat ruang tamu tu , huh rasa macam nk B*G*L je aw , panas teramat , for ur infomation ruang tamu aku tak ade aircond ye , tak kaya , sedang2 je , haha oke lari tajuk lak , ok bukak aircond pon kdg mcm tak rse jee , betapa hebat nye kuasa tuhan kan ? huh baru tahuuu , neraka lagi panas beb , duduk pon tak senang je ni , macam aku cakap dalam post yg lain , dah bpe byk tong air aku minum weh , fuhhhhhh sedapp jee , berfellingg hah , bole lak ? haha time aku upted blog ni , berpeloh badan aku ni weh , meleleh jee , macam air terjun hah (sumpah aku tipu) haha , oke la , gua chau dulu , nk hiruppp byk2 udara nii , haha , bubyeee

*DIGALAKAN MINUM AIR BANYAK2 , PESAN DARI GUA NIII*

No comments:

Post a Comment